Reklamacje

Jeśli chcą Państwo złożyć reklamację, można to zrobić dwoma sposobami:
  • Reklamację można złożyć osobiście w siedzibie AMPURO sp. z o.o.
  • Jeśli chcą Państwo złożyć reklamację w firmie przewozowej, prosimy o przesłanie towaru na poniższy adres. Przyspieszy to rozpatrzenie Państwa reklamacji.
Ampuro sp. z o.o.
Postępowa 5, 54-618 Wrocław
NIP 895-208-31-44

W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji zalecamy dołączyć dokument potwierdzający zakup towaru.

Do reklamacji prosimy przekazać produkt czysty, zgodnie z ogólnymi zasadami higieny włącznie z wszystkimi jego częściami i akcesoriami umożliwiającymi wykrycie reklamowanej wady. Przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji.

Co robić, jeśli...

Przyjęty towar jest uszkodzony.

Podczas odbioru towaru od przewoźnika prosimy o dokładne sprawdzenie dostarczonego towaru.
Zalecamy, by nie odbierali Państwo przesyłki, która ma oznaki uszkodzenia.

Jeśli towar jest uszkodzony, pomimo że opakowanie nie zostało naruszone, należy o tym fakcie niezwłocznie poinformować przewoźnika lub naszą firmę.

  • AMPURO sp. z o.o.: zgłoś osobiście w dniu doręczenia, telefonicznie 71 727 62 84 lub mailowo: biuro@ampuro.pl.
  • DPD Polska sp. z o.o: zgłoś w dniu doręczenia, tel. 801 400 373.

Dostarczony towar nie był kompletny lub jest niezgodny z zamówieniem.

Prosimy o napisanie szczegółów za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres biuro@ampuro.pl lub za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.dlamojegodomu.pl. Można też zrobić to telefonicznie, w trakcie rozmowy doradzimy Państwu, jak postępować dalej.

Upominki otrzymane nieodpłatnie nie podlegają reklamacji.

Termin rozpatrzenia reklamacji

Jeśli są Państwo konsumentem, to reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. W pozostałych przypadkach postaramy się rozpatrzyć reklamację w możliwie jak najkrótszym terminie.

Pieniądze prześlemy na Państwa konto lub wypłacimy kwotę w gotówce w siedzibie naszej firmy najpóźniej do 14 dni od doręczenia oświadczenia od odstąpienia od umowy kupna, jednak nie wcześniej niż przed otrzymaniem zwróconego towaru. Zwrot pieniędzy przekazem pocztowym niestety nie jest możliwy.

Koszty związane z dostawą towaru do serwisu i z powrotem z serwisu zostaną Państwu zwrócone przy spełnieniu niniejszych warunków:
  • zostanie wcześniej uzgodnione z naszym działem reklamacji, że towar zostanie dostarczony na koszt własny,
  • reklamacja będzie uzasadniona (nie będzie chodziło np. o wadę spowodowaną nieprawidłową obsługą, uszkodzeniem mechanicznym itp.),
  • prześlą Państwo za pośrednictwem wiadomości e-mail potwierdzenie o wpłacie niezbędnych środków związanych z dostarczeniem reklamowanego towaru,
  • dołączą Państwo dokument potwierdzający wysokość kosztów (skan dowodu wpłaty za koszty pocztowe, dokument przewozowy itp.)

Można pokryć wyłącznie koszty w wysokości współmiernej do charakteru towaru, np. koszty za przesyłkę pocztową, lecz nie za taksówkę.

Protokół reklamacyjny

Jeśli dokonują Państwo reklamacji osobiście, obsługa wyda Państwu protokół reklamacyjny, który należy zachować.

W przypadku przesłania reklamacji pocztą na adres działu reklamacji zostanie Państwu przesłany protokół reklamacyjny na e-mail podany w reklamacji.

Warto wiedzieć